środa, 31 sierpnia 2016

Na początek...

Witajcie!
Właśnie rozpoczynam swoją przygodę z prowadzeniem blogiem :)
Jestem dyplomowanym dietetykiem i tego bloga stworzyłam po to, żeby Wam przybliżyć trochę świat dietetyki.
Dietetyka jest moją pasją i uwielbiam swoją pracę! Kontakt z ludźmi sprawia mi ogromną przyjemność i cieszę się, że teraz mogę swoją pomoc rozszerzyć. Zajmuje się nie tylko osobami otyłymi, ale również pomagam osobom borykającym się z różnymi schorzeniami. Służę także osobom, które pragną prowadzić po prostu zdrowy styl życia :).
Co będzie zawierał mój blog? Skupię się na przybliżeniu Wam ciekawostek ze świata dietetyki, podeślę przetestowane przez siebie przepisy kulinarne oraz co raz będę wrzucała Wam porady odnośnie zdrowego stylu życia :) Bardzo się cieszę, że zaczynam "blogować". Do usłyszenia wkrótce! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz